Total de visualitzacions de pàgina:

5 d’octubre del 2017

Benvinguda

Enigmes. On els has après? A youtube, dius. Endevina que fa fort! T'abraço. És tan gratificant tornar a connectar amb tu, els teus ulls blavíssims que em somriuen, aquest 'correcte!' cada vegada que encerto qui pot sortir de quatre portes assetjades pel pitjor dels perills...

Després de tants dies, fem una lluita al sofà, el joc gustós, acollir-nos, mirar-te i pensar... Tipet de noia, agosarada, aviat em passaràs... 'T'he trobat a faltar', 'Vull que somriguis, mare, és el nostre primer dia'. I em planteges més enigmes, vols que encerti les respostes... Certament està passant molt ràpid el temps, no pas per a tu, abocada al futur.

Ja ho sé que a voltes t'empaito massa, que ha arribat l'hora del vull fer, deixa'm fer, ja ho sé fer, per què sempre em fas, no sóc cap...  'Patiràs molt', em va dir ahir un professional estirat a una butaca, 'no vull semblar 'borde''... Què m'ha de dir? Ja fa temps que miro de deixar anar les pors... Patir? Prevenir, no la vida, de la vida n'aprendràs. Ajudar-te al teu benestar. Que no és poca cosa.

Ja ho sé, són només deu anys, i mig, remarques, gairebé onze... T'agrada? M'encanta. Aquest horari del curs que ve, de dilluns a divendres, són molt maques les imatges, una pauta per a tu, amb tota la il·lusió del món: jugar, música, deures, assaig... T'atures al divendres al vespre... Home cinema? Què és això? Sofà... Pizza... I la peli que més ens agradi.  Una altra abraçada..

M'ho deia una amiga, tu vius una doble vida... Amb la mateixa intensitat, penso. Sense deixar de sorprendre'm, sense oblidar que creixem l'una amb l'altra... M'encanta aquest 'i com t'ha anat a tu', mentre sopem, aquell moment de complicitat tan nostre.

Al llit, entre llençols, somrius, escriu-me alguna cosa, aquesta pissarra que vam posar a la paret perquè hi fessis tants dibuixos com la imaginació t'inspirés... La pissarra de bona nit, de dolços somnis, d'aquella frase abans d'aclucar els ulls. 'Descansa amor... I benvinguda'...

Una de les teves... What about us... Pink...

Vídeo de What about us




2 comentaris:

  1. Quina bonica complicitat! Gaudeix-ne perquè el temps s,esmuny entre els dits com l,aigua d,un doll. Dels teus dolls!

    ResponElimina
  2. Quina bonica complicitat! Gaudeix-ne perquè el temps s,esmuny entre els dits com l,aigua d,un doll. Dels teus dolls!

    ResponElimina