Total de visualitzacions de pàgina:

15 d’agost del 2017

Homes, homes...

Com va l'agost? Em demanava un Cranc còmplice de reflexions a can Facebook... Ben agendada, vaig respondre. Noia, però si estàs de vacances... Certament, de vacances. L'agenda curulla de plaers. Què més voldríem poder-los gaudir la resta de l'any...

Bona nit seductora... Com va el teu tractat d'homes? Insinuava un Aries, apassionat com jo, còmplice de certes nits i matinades. N'has conegut algun que et faci el pes?

Podem parlar? Em reclamava un Verge entristit pels anys i els trasbalsos de la vida, company de clares i sucs de pinya....

Si et ve de gust desfogar les penes amb algú del sexe masculí, m'escrius, em proposava un Bessons amant com jo de la pluja picant els vidres...

Hi ha un munt de 'ganxos' on agafar-te, m'escrivia un Sagitari a propòsit dels escrits d'aquest blog.

Ja torna a fer dies que no sento la teva veu, m'entendria el meu alter ego home, a cau d'orella

Homes, homes, com aquella peli de la Doris Dörrie... Tractat? Ja se n'han fet a bastament. A mi el que em mou és la curiositat. Homes. En el fons, el motllo és el mateix. El desig, idèntic. En essència... Bàsics. Cap d'ells vol ser com els altres, cap, però ho són. I no ho dic jo. Ho diuen ells.

No en planten de noves espècies i les que hi ha estan en perill d'extinció. Depredadors? La natura és molt sàbia. Roman qui sap adaptar-se... I qui fa bon sexe, em diuen les amigues. També, també. És clau. Són pell. Fem por. Ens construeixen barreres invisibles que es fan a miques amb quatre mots i afecte. Sentir-se estimats. No sentir-se sols al món.

Com som les dones, oi? Bàsicament estupendes. Essencialment, jo diria. Ens estimem i estimem molt. I tenim molts principis. Un dels més importants, la lleialtat. També la reflexió, la profunditat, el sentit comú... En mans de les dones, el món és integral, creatiu, compromès. Amb l'alè revifem el foc, plantem infinits, acollim l'aire i respirem fondo.

De tot se n'aprèn. Fins i tot dels homes. D'alguns... El futur no és gaire encoratjador. Però la fe, la fe no s'ha de perdre mai. Ni el sentit de l'humor.

Lisa Stanfield...  Eight Three One...

https://www.youtube.com/watch?v=cekjNd50cB8




















1 comentari:

  1. M'agradaria contradir-te, diu un capricorn que pensa que les dones sou el millor d'aquest món.

    ResponElimina