Total de visualitzacions de pàgina:

26 de juliol del 2017

Singles

Em recomanava una amiga l'altre dia un programa del 33, Sol solet, que em va evocar aquella cançó d'infantesa que sovint he cantat a la meva filla... Un clàssic. No, dona, Sol solet/a, al 33, que bo, mira-te'l bé. M'encanten les amigues singles, de fet m'encanten les amigues, les de debò (pendent un sopar, girls, ara que l'estiu és ben viu...).

Recomano el programa. Trobo que descriu molt bé l'entorn que sovintejo darrerament. Em van agafar ganes de viatjar amb en Jaume, el solter no vocacional, tu la teva ruta i jo la meva, noi, i ens trobem a l'arribada dels nostres parapents particulars. És veritat Jaume, jo també tinc una 'predilecció per l'etapa de l'enamorament, per buscar l'emoció, viure les sensacions, molt espai personal i una responsabilitat compromesa amb la família, els amics i la feina'.

Faria una cerveseta amb la Cristina, sí noia, en Disney i la seva tropa han fet molt de mal... Però malgrat tot, clar que sí, l'home perfecte, of course, perfecte per a tu, perfecte per a mi. Per demanar que no en quedi. Una amiga single a qui estimo moltíssim, m'ho va dir ben clar: no tinc ganes de recollir uns calçotets al lavabo... Visualitzeu la imatge com jo? Segur que tu, Cristina, sí.

No sé pas si ens entendríem amb l'altra Cristina, la Brunell, però potser si l'Albert Esteve s'apuntava a la conversa, millor... Segur que en treuríem prou suc. No és el que dius Cristina, és com ho dius. Ai el mercat, el consum, la individualitat, ser del nord o mediterrani, ser excepció, ser exigent, la b(v)ellesa, la solitud... Pura demografia. Ja es veurà, aquest futur, que no és ni serà el futur d'aquí un temps. Singles, certament, però no pas sols, o no només...

'Tenir al costat un cos que t'abraça i t'acaricia'... I tant, Àngela. Bona això de la líbido i la pròstata. Quantes vegades hem tingut algú de matinada quan han anat maldades... 'Passar temps amb companyia', clar que sí Francesc, 'amb afecte i 'carinyo'. Et fas les cosetes de casa però confesses, valent, que no saps viure sol. Ja ho deia Millás, 'La soledad era esto'. L'amor, ens n'oblidem, també és cosa de singles.

Cassar el temps. L'agenda. Tenir ganes. Trobar a faltar. Somiar. Sorprendre... Atraversiere... Per tornare a atraversiere... No pas ensieme... O potser sí. Suport emocional, suport econòmic. Sembla que som molt feliços els singles, les parelles, però no entrem pas a casa dels altres per veure què fan o desfan... No sabem mai què passa amb les parelles, amb els singles, amb les persones, de portes endins...


'You still gotta knock on my door'... Katie Melua... Shy boy

Vídeo de shy boy




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada